Småkissarna fem veckor


S*Taigasoul`s Chevy Nova SIB n24, söt som en sockerbit o pratglad.
Nova är Till SALU.

S*Taigasoul`s Chevy Monza SIBn24 pigg och nyfiken tjej,är med på
allt bus. Till SALU

S*Taigasoul`s Chevy Apache hane SIBn24 vacker som en dag. Till SALU

S*Taigasoul`s Chevy Caprice en riktig karamell så vacker, kommer
att bo i Uppsala.

S*Taigasoul`s Chevy Vega en tuff och framåt brud, flyttar till
Hudiksvall.

S*Taigasoul`s Chevy Nomad en riktig "goskisse" kommer att bo i
Sundsvall.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Halloj! Men gud va söta de var!

2009-10-02 @ 15:15:39
URL: http://www.ogebrands.se
Postat av: Britt

Nu längtar vi efter kattungar...oh va söta dom är.

Hoppas allt går bra.

Kram

Britt & Cassandra

2009-10-03 @ 15:36:51
URL: http://www.sibiriskkatt.net
Postat av: Kicki

Vilka små sötnosar ;O) Härliga färger!

Bara att Grattulera!



/ Kicki - S*Robäckens NFO

2009-10-04 @ 12:50:03
URL: http://www.robackens.se
Postat av: Camilla

Hej!



Så otroligt söta...Jag och min sambo är sugen på en sibirisk då vi haft en tidigare. Du får gärna maila över fler bilder på kattungarna och info så kan vi berätta mer om oss. Vi har tidigare haft en katt från "busungarnas" vilken bor hos min mamma nu. Mvh/ Camilla

2009-10-04 @ 20:59:59
Postat av: Camilla

Hej!



Så otroligt söta...Jag och min sambo är sugen på en sibirisk då vi haft en tidigare. Du får gärna maila över fler bilder på kattungarna och info så kan vi berätta mer om oss. Vi har tidigare haft en katt från "busungarnas" vilken bor hos min mamma nu. Mvh/ Camilla

2009-10-04 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0